Güncel

METRO Türkiye’de Yeni Atama

Türk mutfağının sürdürülebilirliği ve gastronomi kültürünün geleceği için çalışmalarını sürdüren Metro Türkiye’de önemli bir atama gerçekleşti. 1 Eylül 2025 itibarıyla Metro Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevine Pınar Özistanbullu Demir atandı.

Metro Türkiye ailesine 2006 yılında yeni mezun olarak katılan Özistanbullu Demir, bugüne kadar kategori yönetimi, hedef grup müşteri yönetimi, pazarlama ile etkinlik ve sponsorluklar alanlarında yönetici pozisyonlarında görev aldı. Sektör ve müşteri ihtiyaçlarına dair edindiği derin bilgi birikimi ile farklı bakış açılarını bir arada değerlendirme yetkinliği kazanan Özistanbullu Demir, bundan böyle şirketin kurumsal iletişim stratejilerine yön verecek. İstanbul Teknik Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü’nden 2005 yılında mezun olan Özistanbullu Demir, Metro Türkiye’deki 19 yıllık tecrübesiyle hem ürün yönetimi hem de gastronomi ekosistemi üzerine edindiği deneyimleri yeni görevinde değerlendirecek.


Özistanbullu Demir, Metro Türkiye’nin Türk mutfağına katkılarını ve sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalarını kamuoyuna aktarmaktan sorumlu olacak.

Metro Türkiye Hakkında
1990 yılından bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren Metro Türkiye, yeme-içme sektörünün öncü iş ortağı olarak 26 mağazasıyla profesyonel müşterilerine hizmet veriyor. Türk mutfağının sürdürülebilirliği, yerel üreticilerin desteklenmesi ve gastronomi kültürünün geleceğine katkı sağlanması Metro Türkiye’nin öncelikli hedefleri arasında yer alıyor.